Suggestions
Share
Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Review article
Effects of interventions for promoting physical activity during recess in elementary schools: a systematic review
Alessandra Cardozo Machado Sugaa,b,
Corresponding author
alessandra_04@hotmail.com

Corresponding author.
, Alexandre Augusto de Paula da Silvab,c,d, Josieli Regina Breya,b, Paulo Henrique Guerrae,f, Ciro Romelio Rodriguez-Añezb,c,g,h
a Prefeitura Municipal de Curitiba, Secretaria Municipal de Educação, Curitiba, PR, Brazil
b Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Grupo de Pesquisa em Ambiente Atividade Física e Saúde, Curitiba, PR, Brazil
c Pontifícia Universidade Católica do Paraná, Grupo de Pesquisa em Atividade Física e Qualidade de Vida, Curitiba, PR, Brazil
d Pontifícia Universidade Católica do Paraná, Programa de Pós-Graduação em Ciências da Saúde, Curitiba, PR, Brazil
e Universidade Federal da Fronteira Sul, Campus Chapecó, Chapecó, SC, Brazil
f Universidade de São Paulo, Grupo de Estudos e Pesquisas Epidemiológicas em Atividade Física e Saúde, São Paulo, SP, Brazil
g Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Programa de Pós-Graduação em Educação Física, Curitiba, PR, Brazil
h Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Curso de Graduação em Educação Física, Curitiba, PR, Brazil
Read
4814
Times
was read the article
2182
Total PDF
2632
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 00217557
Original language: English
The statistics are updated each day
Year/Month Html Pdf Total
2025 12 68 44 112
2025 11 137 48 185
2025 10 99 42 141
2025 9 90 35 125
2025 8 61 49 110
2025 7 72 64 136
2025 6 73 21 94
2025 5 89 18 107
2025 4 75 38 113
2025 3 89 33 122
2025 2 48 24 72
2025 1 34 30 64
2024 12 36 36 72
2024 11 40 23 63
2024 10 32 34 66
2024 9 40 55 95
2024 8 57 72 129
2024 7 50 69 119
2024 6 36 65 101
2024 5 32 27 59
2024 4 46 35 81
2024 3 48 25 73
2024 2 28 29 57
2024 1 24 30 54
2023 12 24 35 59
2023 11 46 40 86
2023 10 49 36 85
2023 9 48 40 88
2023 8 40 20 60
2023 7 23 30 53
2023 6 30 35 65
2023 5 29 35 64
2023 4 26 21 47
2023 3 52 27 79
2023 2 39 16 55
2023 1 26 23 49
2022 12 54 38 92
2022 11 45 50 95
2022 10 56 53 109
2022 9 41 52 93
2022 8 41 49 90
2022 7 50 58 108
2022 6 27 57 84
2022 5 42 46 88
2022 4 31 110 141
2022 3 47 74 121
2022 2 28 51 79
2022 1 72 60 132
2021 12 56 57 113
2021 11 70 36 106
2021 10 45 21 66
2021 9 9 6 15
2021 8 11 13 24
2021 7 12 15 27
2021 6 19 6 25
2021 5 22 10 32
2021 4 18 16 34
Show all

Follow this link to access the full text of the article

Idiomas
Jornal de Pediatria (English Edition)